CRM rendszer

CRM rendszer a hazai kkv-k eszköze

images-2Az ügyfélpanaszokat egyik cégnél sem szeretik, de kezelni kell. Aki nem reagál a problémákra, az veszni hagy sok értékes ügyfelet. Hiszen lehet, hogy csak tévedésről van szó, esetleg könnyen áthidalható problémáról. Amennyiben gyorsan lépünk fel a panaszok beérkezése után több elégedett vásárlót tarthatunk majd nyilván CRM rendszerünkben. Fontos, hogy a vásárlók elégedettek legyenek és egy jó rendszer segíthet ebben. Az ügyfelek bizalmát a kiváló panaszkezeléssel is meg lehet erősíteni. Hiszen tudni fogják, hogy reklamáció esetén is számíthatnak a cégre. Így a jövőben is szívesen rendelnek majd. Egy jó CRM rendszer nagyon sokoldalú. Csak egy része az ügyfélpanaszok kezelése. Remek segítség az újraértékesítésnél, az érdeklődő és az érdeklődőből történő vásárló generálás terén is. Hírlevél küldésekre és után követésre éppen úgy használható, mint a munkatársak közötti kommunikációra és csoportbeosztásokra.

Leave a Reply